熱門文章

Translate

Translate

2017年5月13日星期六

~~家的感覺家的泰式風味 ~~

 
 
未到食晏時間早少少去完醫院落返黎同舊同事去左牛頭角Citi Tower 對面既工廈餐廳在8樓Private K 食個午餐,早半個鐘未到1點前去到,搵位都方便的。
 
 
 
第一感覺入到黎好有家的感覺,有電視、梳化、好多擺設而且地方真係好大好舒服
 
 
 
開放式廚房,呢道晚上夜晚更提供包場活動
 
 
可唔可愛先,我都被佢地班貓頭鷹吸引住,都好多種不用款式既貓頭鷹
 
 
 
 
 
座位闊落及有白色簡潔裝修佈置, 乾淨程序我真係比滿分,
去到食野地方清楚衛生我都幾注重。
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
餐廳環境開揚,中午至下午時分都好光猛
 

 
 
放置住長長木既餐桌,一些貓頭鷹畫作簡單又舒服


 
 呢度有創意十足既任飲detox water bar ,夠fresh 夠健康 3款orange+apple , watermelon+celery
我都試過曬,我自己就最鐘意檸檬火龍果,定時清下個腸胃


 
 
 

 
 
 
 
午市套餐HK$80
中等價值有A-E 餐5款選擇
免費任飲DETOX WATER BAR
 
 
 
 另有咖啡、有機茶同意大利雪糕球
 
 



餐湯粟米忌廉湯我最鍾意飲粟米湯,飲落好滑味道夠香,夠熱又突出個粟米湯未
 



 
有忌廉有牛奶口感幼滑鮮甜夠滋味!!粒粒新鮮打碎粟米粒


經典黑松露 (素食)

 


 
呢個真係健康之選不油不膩,適合OL又注重健康或正在減肥人仕食既LUNCH SET
 

 

 
松露香氣滿溢,喜歡素食既朋友我都會介紹比佢地食
 


 
生既蛋黃,配上刺穿蛋黃拌意粉更加好味
黑松露醬有少少咸味,意粉質感煙韌有咬口,每條意粉都掛滿蛋汁





傳統泰式烤春雞

配飯比較夾一的,佢地煮既時候都已經聞到好香既雞既氣味,用左雞腿部分肉多骨少,
碟邊有係泰式辣粉同有個泰式酸辣汁,辣辣既汁一口一啖肉好醒胃。
 







 
烤至表皮金黃時間剛剛好,紮實又飽滿的肉質,肉質夠曬鮮嫩
想講下2碟份量都真係好足夠,夠曬飽肚
 

 
 





 

沒有留言:

發佈留言